Analiza efektów długookresowych polityki budżetowej.
Interesując się kupnem innowacyjnych mebli do stworzonego przez nas mieszkania przeglądamy rozmaite ulotki, katalogi, broszury, a zwykle wykorzystujemy z propozycji przedstawianych w Internecie. Tu należałoby poruszyć kłopot marketingu. W jaki sposób najpoprawniej zachęcić konsumenta do zakupu? Ewidentnie przedstawiając opcję, jaka przedstawia się atrakcyjnie pod kątem wizualnym i estetycznym. Co wobec tego jesteśmy w stanie zauważyć oraz wziąć pod szczególną uwagę? Niech za wzór posłużą nam meble rodzaju ANCHOR. Widzimy na zdjęciu interesujący zestaw, w skład którego wchodzą intrygujące nas przedmioty. Niemniej jednak by wrażenie było bardziej idealne, do kompletu dodaje się przeróżne szczegóły, które nie wchodzą w skład danego zestawu, a wraz tworzą atrakcyjną całość, jaka nam się może podobać. Ma prawo to być stolik do pokoju, czy ława, lecz to, że znajduje się na nim śliczny obrus, serwetka, czy finezyjny wazon z kwiatami wpływa tylko na naszą profesjonalną wyobraźnie, bo przy zakupie już nie dostaniemy tych dodatkowych przedmiotów. Lecz może to być również meblościanka, w jakim miejscu widnieje telewizor, jakiego na końcu oraz tak nie dostaniemy. Może nam to wspomóc, przekazać jakieś wyobrażenie, zasugerować interesujące rozwiązanie, niemniej jednak w zasadzie ma na celu oddziaływać na nas, jak na ewentualnych, przyszłych klientów.
2. Portfolio